donderdag 11 maart 2010

It's almost earthquaking, uhuh

Hallo! Ik heb vandaag langer in de auto/bus gezeten dan dat ik op school was. Het was namelijk weer tandartstijd. Ik word er meestal best chagerijnig van, omdat het zo belachelijk ver rijden is. Gelukkig vond hij mijn tanden weer fantastisch, er was niks op aan te merken. En ja, bij zo'n compliment laat ik toch even stiekem een klein glimlachje zien, waarbij er een glimp kan worden opgevangen van mijn bovenste rij tanden. Ach, de tandarts is zo erg nog niet. Wist je trouwens dat roodharigen meer pijn en meer angst hebben bij de tandarts? Las ik toevallig. Ik heb trouwens maar niet gezegd dat ik het flossen maar een paar weekjes heb volgehouden.. Maar goed, ik dwaal nogal af. Ik heb verder ook niet echt iets mee te delen, behalve dat ik zo lekker op de bang ga zitten voor Wie is de mol?


Caro Emerald - Back it up

7 opmerkingen:

  1. Mooie foto's zoals altijd 8D. Jij hebt altijd zulke leuke sieraden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, ik heb rood haar, maar ben juist totaal niet bang voor de tandarts :P ach, op elke regel is een uitzondering. mooie foto's !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tandartsen zijn irritant! En je foto's zijn heel leuk :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow, jouw foto's zijn echt altijd zo leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke foto's & leuke nagellak trouwens!
    Ik heb eigenlijk ook niet echt een hekel aan de tandarts, vind hem altijd wel aardig! (behalve als ik gaatjes heb............)

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb je die laatste foto bewerkt,
    of is dat echt met die sterretjes?
    Het ziet er wel heel mooi uit!

    x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.