dinsdag 11 mei 2010

I AMsterdam

Vandaag ging ik met mijn ov-chippie naar Amsterdam! Ik had niet echt iets nodig, but who cares? Het zonnetje scheen lekker en het was 's ochtends lekker rustig. Ik had al op het nieuws gezien dat het vuilnis in de stad niet werd opgeruimd en ik zag inderdaad veel stapels vuilniszakken liggen. Ik ben ook nog naar de negen straatjes geweest, maar volgens mij heb ik het goede gedeelte gemist, want ik vond er niet veel aan. Bij de H&M heb ik een armband en een bh gekocht en bij de New Yorker een bloementop. Rond vier uur was ik er wel klaar mee en toen ben ik weer naar huis gegaan. In de trein een lekkere maaltijdsalade gegeten, hihi. En thuis als toetje aarbeien. Ik heb trouwens wéer last van mijn teen, dit is al de vierde keer. Morgen éindelijk naar de dokter. Ik hoop dat er iets voor is..

19 opmerkingen:

  1. oeeh geweldige foto's, ik hou van amsterdam :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, leuk!
    volgens mij neem je je camera
    echt overal mee heen (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk dat je in amsterdam was! de stad is idd heel vies, echt vervelend dat de vuilnismannen staken!
    XX
    INDIEBERRY

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's van Amsterdam.
    De negen straatjes zijn wel minder geworden, dat is wel jammer :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke foto's! de eerste keer dat ik in de negen straatjes was vond ik er ook niet zoveel aan maar toen ging een keer terug met iemand uit amsterdam zelf en zag ik opeens veel meer dan dat je op het eerste gezicht ziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk zeg dat je zo in je eentje naar amsterdam gaat! zie ik mezelf nog niet zo snel doen, maar jij bent tenslotte al 18 natuurlijk haha. en leuke foto's weer!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aaah cool amsterdam! Leuke blog, ik ga je volgen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeh, Amsterdam is leuk! Leuke foto's. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor je reactie :)!

    Ik vind je blog erg leuk. Je hebt echt een leuke stijl. Juist omdat je je stijl simpel houd, vind ik het erg leuk.

    Ja, al die vuilnis in Amsterdam is ook niet alles. Maar Amsterdam is echt súper om te winkelen!

    Leuk trouwens die tweedehands boekenwinkel? Kringlopen is suuuuper leuk :D!

    xxxx

    p.s. ik volg je nu ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke foto's! Jammer van de vuilniszakken, haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's zeker de laatste :)
    Ik wil ook naar Amsterdam :(

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben met Koniginnedag naar Amsterdam geweest, gelukkig viel de troep toen nog wel mee. Nice blog.!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke foto's! ben benieuwd naar je bloementop!
    en ik hoop dat ze een oplossing hebben voor je teen :o
    xoxoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Amsterdam is idd een zooitje! Ben blij dat het nu weer een beetje opgeruimd is.
    Wat heb je met je teen?

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.