vrijdag 11 juni 2010

Webcam girl

Heejjjj. Nog twee weekjes.. Hoe ga ik dat redden? Er zijn nog een aantal studiegroepopdrachten die afmoeten en ik moet zelf ook nog verslagen afmaken. En dan is er ook nog een rekentoets waarbij je alle teksten drie keer moet doorlezen, voordat je een beetje doorhebt waar het over gaat. Maar daarna, party! Zaterdag is er trouwens een schuimparty en ik wil er supergraag heen, maar ik moet nog even bedenken of ik wel of niet ga. Het wordt weer werken, school, school, school dit weekend. Oh ja, ik had drie achten voor mijn bordtoets. Dat had ik echt niet verwacht, maar ik ben er natuurlijk heel blij mee. En nog een oh jaatje: ik heb een abonnement genomen op L'Officiel NL. Kus!

20 opmerkingen:

  1. wat LEUK dat je dat blad kent! ik heb er ook abbo voooor! vandaag kreeg ik mn eerste binnen :)!!

    en ja is erg leuk van die kindjes, is voor een verjaardag, die vrouw laat afdrukken op een canvasdoek voor haar vriend :) xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede cijfers ;)
    Ken het tijdschrift niet, ga het ff opzoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's!
    Jaa, ik moet ook nog twee weken! Daarna nog twee weken met van die sportdagen en excursies enzoo maar dat is wel leuk.
    Nog veel succes!
    & leuk dat je daar een abbo op hebt, ik moet er maar eens eentje in de winkel kopen. Ik heb al een abbo op een ander tijdschrift dus ik mag er niet nog een ;(
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. succes met de laatste dingen!
    en leuke foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super goede cijfers!
    een schijmparty zo vet!
    wilde daar altijd al is heen gaan!
    waar is het!?
    x amber

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ok! nou als je gaat veel plezier!
    thanks! gelukkig vind je het leuk!
    x amber

    BeantwoordenVerwijderen
  7. cute photos :D
    great blog :D
    loving the posts
    stop by some time xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nog veel succes :)
    & leuke foto's X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik moet ook nog twee weken, nog even doorzetten.
    oehh schuimparty's zijn awesome. ('ll)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie cijfers en succes met de laatste dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke foto’s! Ik heb een nieuwe link, dus als je me weer wilt volgen, moet je je eerst afmelden en dan weer aanmelden. Anders zie je niet in het menu als ik een bericht heb gepost. Alvast bedankt!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooie foto's!!
    En succes met de laatste dingetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. jaaa ik moet ook nog ongeveer 2 weekjes school en dan nog activiteitendagen undso. jakkes! geef mij maar vakantie haha ;a leuke foto's! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt echt een geweldige blog volg hem al heel lang heb hem zelfs op imonline gevolgd daar zat ik vroeger ook op ;)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha leuke foto's =D
    Ik hou van schuimpartys, maar het is wel vervelend dat ALLES nat word! incl. je telefoon, geld enz. =P

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. gefeliciteerd met je 3 8ten , en leuke foto's ik zag net dat ik je nog niet volgde nu dus wel :D

    BeantwoordenVerwijderen
  17. schuimparty's zijn leuk! haha. en l'Officel is ook echt nice :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.