woensdag 7 juli 2010

How to cram a lot of clothes into a little box?

Hallo, hier spreekt de hoekrijgjejehalvekledingkastineenbelachelijkkleincaravanhok-expert. Ja, ja. Ook dit jaar is het weer een dilemma. Ik wil zo veel mogelijk mee, maar helaas past het op een gegeven moment niet meer. Maar het is gelukt! Ik had al bedacht dat mijn sokken wel in een aparte zak konden. Met kledingsetjes maken ben ik dus wel een tijdje bezig geweest. Vanochtend ben ik weer gaan sporten, zelfs nog langer dan gisteren. Ik kwam een vrouw tegen in de kleedkamer die dacht dat ik ook nog moest beginnen. Dus ik liep weg en toen zei ze: 'Lekker zeg, dat je klaar bent.' En toen zei ik: 'Ja, ik ben altijd blij als het er weer op zit. Ik ben gisteren ook al geweest.' En toen zei zij weer: 'Goh, goed van je zeg.' Haha, ik moest er stiekem wel om lachen. Ze zeggen toch dat er een bepaald stofje vrijkomt tijdens het sporten waarvan je gelukkig wordt? Hmm, merk er niet veel van..

19 opmerkingen:

  1. Ik weet ook nooit wat ik wil meenemen op vakantie en hoe ik alles moet indelen, succes hihi ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet ook nooit wat ik moet en wil meenemen. Het liefst neem ik alles mee:P

    Succes;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, altijd een dilemma de hoeveelheid kleding die je kan meenemen! Maar zo te zien is het goed gelukt!

    vraagje, zou je willen stemmen?
    http://miichelle-x1.hyves.nl/gapmember/16370911/Who_are_you_with_Nikon/SBr21AH2/

    dankje!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha goed van je dat sporten =)
    wat doe je precies?? fitness??
    dankje de girlsfair was leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat probleem heb ik ook altijd. 1x woog me koffer 27 kilo :O, toen waren me ouders echt super boos!
    maar leuk met de caravan :), toen ik klein was hadden wij ook altijd een caravan.. waar ga je heen?
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hey Denise :)
    kan je misschien foto's maken van de plek waar je gaat slapen in de caravan enzo? lijkt me wel leuk. :$
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik slaap zelf niet in de caravan, maar in een tent. Of bedoel je de plek waar we straks staan op de camping?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. altijd een dilemma met kleding idd, ik kan ook niet veel meenemen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankjewel!
    Ja, ik heb ook al een Sony, maar heb liever een Nikon.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. That reminds me... ik had mezelf vanavond beloofd naar de sportschool te gaan. Tijd om achter de computer vandaan te komen haha.

    Fijne vakantie! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahah, dat probleem heb ik ook altijd!
    Maar gelukkig is het toch gelukt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat probleem met de kleding heb ik ook altijd, mijn ouders vinden dat ik altijd veelste veel meeneem, haha! Wat voor sport doe je precies? Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ja ik denk dat nederland gaat winnen!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hahaha goed van je hoor!
    ik loop een paar keer per week hard!

    x amber

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha, elk jaar is het proppen :p. Ik had kleding voor 3 weken liggen terwijl ik maar een week ga. Haha heel veel plezier want als jij weg gaat ben ik er al niet meer :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. altijd een dillema idd, volgens mij heeft iedereen daar wel last van hahaha of ja de meiden dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van dat stofje heb ik inderdaad ook nog nooit iets gemerkt haha!

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.