woensdag 1 december 2010

My hands are freezing

Hoi. Mijn chocolademelk is op, tijd om even te bloggen. Even is wel het goede woord, want er zijn zóveel dingen die ik moet doen. Ik moet leren over de vijf wereldgodsdiensten en eigenlijk moet ik ook een keer beginnen met rekenen leren. Het is allemaal nogal veel, en voor je het weet zijn die toetsen al. Vrijdag vier ik Sinterklaas op stage en zaterdag moet ik 's ochtends werken en is er 's middags een feest van mijn oma. Eigenlijk wil ik ook nog heel graag uit, omdat het vorig jaar ook zo leuk was. Zondag wil ik tijd hebben om te leren, dus moet ik er ook nog voor zien te zorgen dat ik mijn lesvoorbereidingen voor maandag afkrijg. Vandaag hebben we weer veel gedaan met de studiegroep en we hebben ook even geoefend voor het toneelstuk, wat weer hilarisch was. Nu ga ik maar weer eens aan het werk. Zijn jullie ook zo druk?

18 opmerkingen:

  1. Ah ja druk druk druk, ik ken het ^^'
    &Waar wilde je uitgaan?
    ik hoorde wel dat er volgende week bij de Rede weer een flikflooierz Christmas editie was ...

    ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik ben ook zo ontzettend druk..:( Veel succes met alles..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik ben op dit moment van het jaar ook altijd druk! Toch veel succes en nog eventjes doorbijten, over 3 (?) weken is het vakantie!
    XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, nu wel heel erg. Met school enzo... Elke dag geven ze wel toetsen op, dat is echt balen. Lijkt wel alsof ik mijn blog dan een beetje verlaat. Elke dag snel even iets posten enzo... Gelukkig heb ik nog veel vooruit staan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Boohoo, ik ben ook druk. Zeker met sinterklaas, ik maak dit jaar 2 surprises ! Tijd om te bloggen is er niet zoveel, ik heb geen webcam ofzo dus ik kan niet snel een foto tussendoor maken x).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, ik heb proefwerkweek, bah.
    Maar succes met wat je nog moet doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke foto :P
    Ik ben eigenlijk niet zo druk, behalve met suprise :P

    Xx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oef meis, sterkte met de drukte! Ik ben ook heel druk einde van een periode komt er weer aan.. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ken het drukke gevoel helemaal!
    Heb nu eigenlijk ook nog zo veel te doen behalve bloggen maar ja doe het nu toch :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dankjewel!
    ik vind jou begin/titelvanblog-foto (hoeje dat ooknoemt) echt mooi! heb je dat zelf gemaakt??

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha! No, i'm from Greece but I live in Belgium..
    It's too cold in here too!
    It's snowing all the time!
    What about you?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Succes met leren dan maar, op naar de tien hihi!
    en het is inderdaad zo super mega koud , blegh!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. bah, ik ben ook al zo druk. Deze week toetsweek..
    Succes met alles! En veel plezier dit weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Denies! jaa ik heb het ook ongelofelijk druk. Vooral met school. Het zijn natuurlijk de laatste weken voor de vakantie, dus de leraren zijn zo aardig om heel erg veel toetsen te geven. Wat zijn het toch een dropjes! ughum.

    hahaa, spreek yaa, xoxo.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oh oke! ik ken die progamma's niet echt,:P zou het zoiezo niet zomooi kunnen denk! x)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik wou dat ik nu een warme chocomel of een kopje thee mocht... ik ben alleen net naar de kaakchirurg geweest voor iets kleins, maar mag vanavond niets warms drinken D:
    ik heb het ook ZO druk, alleen het enige waar ik zin in heb is bloggen en andere mensen hun blogs bekijken, en dus komt er niets van mn huiswerk :P
    hihi

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.