donderdag 2 december 2010

Snow

Vandaag begon het weer gezellig te sneeuwen. En dat leverde natuurlijk vertraging op. Ik was nogal aan het stressen, omdat ik tóevallig het eerste uur een toets had. Het was een bordtoets. Gelukkig had ik wel genoeg tijd. Ik heb twee zevens en twee achten gehaald. Uit school ging ik nog even met Lisa mee om haar tas in te pakken en haar rijbewijs op te halen. Vanavond is de finale van Expeditie Robinson. Ik keek het eerst nooit, maar ik begon het leuk te vinden omdat mijn broertje het altijd kijkt. Morgen Sinterklaas vieren op stage! Nu nog even mijn gedicht afmaken..

24 opmerkingen:

  1. Ah die eerste foto is superlief! Heel leuk!
    XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke foto's!
    Wat heb jij een leuke/grote tuin zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah het is zo koud!
    Leuk dat je Sinterklaas gaat vieren op stage zeg :D
    &Hihi die eerste foto is lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die eerste foto is super leuk!
    Vevelend hè die vertraging, daar had ik vandaag ook last van met de trein. Goede cijfers!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oeh, vertraging. jij ook al ;p hahaa. onze bus heeft ook altijd vertraging. en echt briljante foto's! i love them verry much.

    Nog bedankt voor je reactie op mijn post. Maar jouw foto's zullen mij toch altijd blijven overtreffen. hihi.
    en 3 euro is wel een uitdaging.
    gelukkig werd het daarna nog best leuk.
    we gingen door de gangen rennen met handboeien om mijn hand en om die van een vriendin van mij. met een fles kinderchampagne in onze handen. hahaa, dat was het leukste deel van de dag. hahaa.
    nou ik ga maarweer verder met m'n frans. :S
    ben gewoon nog steeds bezig! bluugh.

    byebyee, xoxo, Laura.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's, you're so pretty ! Over een paar minuutjes de finale van ER, spannend.. Ik hoop dat Saar doorgaat !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's!

    X. http://livingafashionablelife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie foto's!
    & gefeliciteerd met je cijfers ;p.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke foto's waar heb je die leuke wanten vandaan ?
    Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke foto!
    veel plezier op stage.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goede cijfers :)! Ik ben zoo blij dat Regina heeft gewonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hi,
    i just wanted to say that you are one of the 5 finalists in my outfit-contest! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hey Denise, ik zag jou foto op de blog karolinss? Heb jij je opgegeven, of heeft zij jou gekozen? Vind het best raar (positief) dat jij op de blog van een Zweedse, 'populaire' meisje staat. Ik hoop dat je wint!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw mooie cijfers heb je gehaald! en leuke foto's trouwens, die tweede geeft echt zo'n ultiem wintergevoel haha :)
    en ik zag je foto ook op de blog van karolinss! ik zou me echt vereerd voelen als ik jou zou zijn haha, ik vind haar echt geweldig! ik hoop dat je de 'wedstrijd' wint :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooie foto's!! en wat een mooie cijfers! ik vind de sneeuw echt vet, hihi! al vind ik het fietsen naar school niet zo vet, hihi! ik zag je foto op karolinss echt vet, hihi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ah leuke foto's! en je haar is echt ehel mooi. : )

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele leuke foto's! En idd hele goede cijfers!
    Ik vind de sneeuw er leuk uitzien, zolang ik er maar niet doorheen hoef, haha ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Sneeuw is zo leuk!
    Zolang je nergens naartoe hoeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Bedankt voor je lieve reactie zeg!
    &Haha ow ja wow dat bestaat ook nog, Cul, haha wat leuk!
    Wow daar ben ik echt een eeuw niet heen geweest, grappig!
    Veel plezier vanaaf als je naar Cul gaat! &Flikflooierz is volgende week pas toch?

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.