dinsdag 4 januari 2011

Blegh..

Boehoeee.. waarom plannen ze nou een toetsweek meteen na de vakantie? Ik weet ook niet wat hen bezielde, maar mij doe je er geen plezier mee. Vandaag had ik geschiedenis en dat ging nog wel. Morgen heb ik PEHA en godsdienst. Ik heb mijn ouders vast gewaarschuwd dat het me gewoon een keer niet lukt. Godsdienst is zó veel, echt belachelijk. Dat wordt vast een herkansinkje. Maar oké, zometeen begint Glee. Ik heb echt nog geen een aflevering gemist, hehe. En donderdag begint Wie is de mol weer? Oh, I love it!

1. flickr.com/laurennicole81
2. flickr.com/jessieroth
3. flickr.com/adzic_natasa

15 opmerkingen:

  1. oeeh, ja, wie is de mol begint weer, yay :D!

    Ik vind dat best lullig, toetsweek na de vakantie, dan verplichten ze je haast om in de vakantie te gaan leren.. pff.
    (ik heb het trouwens juist andersom: altijd toetsweek voor de vakantie, tis beter dan erna!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow dat is echt kut, succes met leren! En omg die eerste foto is geweldig (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met leren!
    en de foto's zijn supermooi, trouwens je nieuwe header is ook heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die eerste foto! <3
    Succes met je toetsweek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Doen ze bij mij op school nou ook altijd, zo vals! Dan heb je eindelijk vakantie, kan je even lekker uitrusten. Moet je gaan leren! En de leraren hebben dan lekker niets te doen, zo vals!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super mooie foto;s!
    oeh wie is de mol:D
    en glee ben ik zo verslaafd aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Succes met leren en prachtige foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha ik kijk ook niet veel films daarom is het juist een uitdaging!
    oohh begint widm donderdag:)
    leuk leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat stom van die toetsweek seg! Nog veel succes ;)
    En heel leuke foto's x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. successss met leren! dat er maar hoge cijfers mogen vallen, hihi!!
    ik zit volgende week in deze stress :(

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow supermooi foto's!
    Vooral de eerste vind ik echt tof!
    &Ah Glee is zo leuk,
    ik heb helaas altijd bijles dan dus dan moet ik het opnemen XD

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh, ik heb ook echt weer zin in wie is de mol.
    mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.