dinsdag 3 januari 2012

Header tutorial

Bedankt voor de leuke en enthousiaste reacties! Ik ben gisteren heel wat uurtjes bezig geweest met het maken van de tutorial en nu is hij af! Het neemt te veel plaats in op mijn blog hier, dus ik heb een imonlinepagina aangemaakt en de tutorial daar geplaatst. Ik had niet gedacht dat ik imonline ooit nog zou gebruiken (ik deed eraan vóór blogspot), maar het is hier heel handig voor! Lees eerst even door wat erboven staat voor je begint. En hebben jullie de programma's photofiltre en photoline? Hieronder staan de downloadlinks. Ik hoop dat sommigen van jullie de tutorial leuk vinden om te volgen!

Download PhotoFiltre. Download PhotoLine. Ps. PhotoLine blijft het als het goed is na 30 dagen nog steeds doen. Ik gebruik het al 783 dagen op deze laptop, haha.

Klik op de afbeelding om de tutorial te volgen!

38 opmerkingen:

  1. echt super handig zo tutorial!
    ik ga hem opslaan (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb nog wel een vraag: Klopt het dat het helemaal gratis is? En moet je na 30 dagen een wachtwoord hebben? Wat is die?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er één gemaakt! Hij is niet zo mooi gelukt als de jouwe maar ik doe het ook voor de eerste keer. Hoe moet ik een link ernaartoe doen? :$

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb nog een vraagje: word je laptop slomer of sloom als je deze twee programma's download? Mijn laptop is niet echt de snelste hihi en ik ben bang dat ie dan nog slomer wordt. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Handig! Vroeg het me altijd al af hoe dat nou preces moest. Die van jou is echt gaaf!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga eens kijken of ik hem ga volgen, lijkt me wel heel leuk! :) Leuk dat je hier voor een aparte pagina hebt aangemaakt. :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze: http://tinypic.com/view.php?pic=2j2u7o5&s=5...
    Ik ga flink oefenen dat ik het mooier kan hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh super dit, ik ga het zeker eens een keertje uitproberen!

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik heb 't een beetje geprobeerd met eigen foto's, dit is mijn resultaat: http://i43.tinypic.com/1zy8pb7.jpg

    BeantwoordenVerwijderen
  10. superleuk gedaan, echt heel goed uitgelegd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb nu een nieuwe layout, echt heel handig die tutorial, thank you!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super leuk, ga het snel eens uitproberen probeer al maanden een nieuwe header te maken hopelijk lukt het zo wel! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke tutorial, ik kende photoline nog niet, wel handig met zo'n lijntje, want dat mis ik in photofiltre. Ik kan je photofiltre studio x wel aanraden, die werkt veel fijner! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. imonline! remembers me of a really, really good time! Heel goed uitgelegd, Denise! Ik ga eens kijken of ik het ook kan downloaden met Linux als besturingssysteem.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk dat je dit doet Denise!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat handig, zo'n tutorial! :D
    Ik ben tot nu toe nog steeds harstikke blij met mijn layout die in Artisteer is gemaakt, maar als ik daar zat van word, ik weet nu tenminste een tutorial van de header :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super handig artikel! Bedankt! Ik vind jouw header trouwens erg leuk geworden.
    Liefs, ♥
    www.todaysbeauty.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja echt harstikke bedankt voor je hulp! Ik moet het nog wel een beetje ontdekken allemaal, maar ik ben creatief bezig geweest en word er steeds beter in haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit is echt zo handig, ik ga hem straks proberen! Bedankt xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik kan dat photofiltre niet downloaden! Ik krijg dan steeds iets van Ares en dat ziet er ook heel anders uit, weet je hoe dat kan komen? Echt super handig verder :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb het maar ik kan niet van die textures kopieren en plakken. Weet jij wat ik fout doe? :$

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hai echt super handig! Alleen missen er in de tut een paar foto's waardoor ik niet helemaal weet wat ik nu moet doen. Jep, ik ben nogal plaatjes gericht.
    Ik hoop dat je het kunt fixen want ik vind het super handig!
    Liefs,
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Grappig dat je toch weer teruggaat naar imonline voor dat soort dingetjes, gebruikte het vroeger ook en vond je hulpsite x__it-girl_helpt ofzo altijd heel handig haha! xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.