maandag 6 februari 2012

6 februari

Winterse foto's zijn mooi, maar ik hou toch van wat meer zomerse temperaturen. Ik heb nog stééds foto's van Italië afgelopen zomer, dus hier zijn er weer eens een paar! Ik had vandaag mijn allereerste stagedag in groep 1/2. Ik ga 10 weken achtereenvolgens stagelopen, elke week vier dagen. Ik denk dat het wel weer heel leuk gaat worden. Zometeen moet ik werken, dus ik ga nu nog even wat eten. Een BOTW doe ik volgende week weer, heb 'r nu even geen tijd voor. Kusss.

23 opmerkingen:

  1. Ik krijg zoveel zin in de zomer als ik naar deze foto's kijk!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! Heel veel plezier en succes met je eerste stagedag. Ook succes met werken trouwens. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh prachtig, ik houd zelf ook veel meer van de zomer. Ik kan niet wachten totdat de zon weer gaat schijnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's, vooral de eerste! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik wil zomervakantie. :$

    xoxo 2NDtheytalk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Door deze foto's krijg ik echt weer zin in de zomer, hmmmm.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooooh, ik wil ook weer naar Italië! Gelukkig ga ik in mei :) Is dit toevallig aan het Gardameer? Want daar lijkt 't wel op!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie fotos :). En succes met je stage!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die eerste foto is echt heel mooi, ik verlang naar de zomer! Succes met je stage, wat schattig bij die kleine kindjes zeg, veel plezier :)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi! Nu verlang ik stiekem een beetje terug naar de zomer, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Succes met het stage lopen, komt vast goed. De laatste foto vind ik een mooie sfeer hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke foto's! Hmmm ik wil echt zomer heb het nu wel weer gehad met alle sneeuw hihi.

    www.adorebeauty.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Succes met je nieuwe stage! Klinkt goed. Leuk dat je nog foto's hebt van Italië - echt mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie foto's alweer! En veel plezier op je stage!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk om weer naar de zomer te verlangen door deze foto's! X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Succes met je stage, dat is echt 'n leuke leeftijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Succes! En ik heb nu nog meer zin in zomer door die foto's haha x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie foto's, ik krijg helemaal weer zin in de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.