maandag 20 februari 2012

Answers!

Bedankt voor alle vragen die ik heb gehad! Sommige vragen kwamen best wel met elkaar overeen, dus heb ik er een van gekozen. Hier zijn de antwoorden:

Welke (Nederlandse) bloggers zou je graag willen meeten? Wat een leuke vraag (wel een lastige)! Om er een paar te noemen: Flo, Laura, Anouck, Roshelle, Joy of Janine. Ik kan niet zo goed uitleggen waarom, maar de meeste van hen volg ik al zo lang dat ik het gevoel heb dat ik ze al een beetje ken!

Heb je een baantje? En zo ja, waar? Ja! Ik werk sinds een paar weken bij de Deen op de bloemenafdeling en in de slijterij. Daarvoor werkte ik (bijna 4 jaar!) in een ijssalon, maar die ging failliet.

Wanneer kwam je op het idee om een blog te beginnen en waarom? Ik kwam op het idee om een blog te beginnen, doordat ik er eigenlijk al een beetje mee bezig was. Ik had eerst een profiel op imonline, maar dat vond ik niet meer leuk. Toen ben ik overgegaan op blogspot.

Wat vind je het leukste aan bloggen? Dit is een moeilijke! Ik vind het bewerken van de foto’s heerlijk om te doen. En de leuke reacties die ik krijg maken me heel blij. Ik denk dat het de combinatie van alles is: foto’s maken, foto’s bewerken en de reacties op de posts.

Wat was je leukste reis die je ooit gemaakt hebt? Mmm, dit vind ik ook moeilijk. De zomervakanties in Frankrijk en Italië vind ik altijd heerlijk. Maar vorig jaar zijn we in de voorjaarsvakantie een week in Londen geweest. Ik heb zóveel gezien. Het was echt fantastisch, dus misschien vond ik dat wel het leukst!

Waar wil je nog een keertje naar teruggaan? Portobello Road in Londen vond ik echt onbeschrijflijk mooi. Daar zou ik heel graag nog een keer naar terug willen!

Wat is je lievelingsitem in je kast? Dan denk ik het zwarte 5 euro rokje van de H&M, omdat die overal bij past.

Wat is je lievelingswinkel? Good old H&M. Omdat ik daar altijd wel iets kan vinden!

In welke stad ga je het liefste winkelen? Amsterdam, hoewel ik er weinig kom (ongeveer een keer per jaar). Verder winkel ik ook wel graag in Zwolle en Almere.

Als je voor één dag iemand kon zijn, wie zou dat dan zijn? Shakira, denk ik. Ik hou van haar stem en ze danst geweldig, so it would be her.

Had je ooit gedacht zo'n succesvolle blog te hebben? Ik weet het niet.. eigenlijk niet. Maar ja, wat is succesvol? Dat is voor iedereen denk ik anders. Ik ben in ieder geval heel tevreden met het aantal bezoekers en volgers!

Wat is je favoriete locatie (van foto's maken)? Deze plek, zie onderstaande foto. Mijn outfit springt er dan echt uit!

Wat is je lievelingskleur? Ik vind burgundy, mint, okergeel, wit en zeegroen mooie kleuren.

Waar haal jij je grootste inspiratie qua kleding vandaan? Vooral van andere blogs en lookbook.nu.

Wat vind jij de leukste feestdag? De Meerpaaldagen zijn mijn favoriete feestdagen. Maar die zijn alleen bij ons in het dorp! Het is altijd iets om naar uit te kijken. Er is dan van alles te doen en ’s avonds is er een grote tent en treden er artiesten op.

Wanneer wist je dat je de Pabo wilde gaan doen? Eigenlijk pas in mijn laatste jaar van de middelbare school, omdat ik ook had overwogen om de kunstacademie te doen. Maar ik was erachter gekomen dat dat niets voor me was.

Wat vind je het leukste aan jezelf? Hier zou ik eigenlijk spontaan op moeten komen, want zo is dit best een moeilijke vraag. Maar ik vind dat ik goed kan luisteren en ik wil er altijd voor zorgen dat ik het iedereen naar zijn zin kan maken.

Wat is een bad habit van jezelf? Dat ik vaak dingen op het laatste moment afmaak (wel weer net op tijd genoeg om het af te krijgen) en dat ik lui ben.

Hoe ben je op de naam 'softruches' gekomen? Ik had dit een keer in een zin bij een foto gebruikt en ik vond het wel mooi staan. Omdat ik gauw een blog wilde beginnen en niks anders wist koos ik voor die naam.

Lijkt het je leuk om echt het 'bloggerwereldje' in te gaan (persevents etc.)? Nee, eigenlijk niet. Ik heb daar niet zoveel mee.

Wat is je favoriete muziek? Ik vind best wel veel leuk! Ik houd van pop, dance, r&b en wel meer. Als ik wat namen zou moeten noemen: Shakira, Inna, Avicii, Rihanna, Beyoncé, Adele, Birdy, David Guetta, Calvin Harris, Nicole Scherzinger, Pixie Lott, Maroon 5 en nog veel meer eigenlijk..!

Welk land zou je echt nog een keer willen bezoeken? Amerika, China of Japan lijkt me wel gaaf om eens te zien!

Wat zijn je favoriete series/TV-programma's? Mijn favoriete series zijn: The Vampire Diaries, Pretty Little Liars, The Secret Circle, The Lying Game, Glee, Moordvrouw en Feuten. Mijn favoriete tv-programma’s zijn: The Voice Of Holland, The Voice Kids, Wie is de mol?, Het mooiste meisje van de klas, ANTM, HNTM, Ik hou van Holland, So you think you can dance?, The ultimate dance battle en Expeditie Robinson. Als ik dit zo bij elkaar zet is het best wel veel..

Weten je vrienden/vriendinnen dat je een blog hebt, en wat zeggen ze daarover? Ja, mijn beste vriendinnen weten het. Ze zijn zelf totaal niet met bloggen bezig. Maar ik denk dat ze het gewoon leuk voor me vinden, omdat ik er zelf plezier in heb.

Heb je wel eens rare reacties gekregen van mensen uit je klas of van school die op je blog terecht kwamen? Nee. Eigenlijk alleen leuke reacties.

Hoe zorg je ervoor dat je telkens weer (nieuwe) bezoekers hebt? Nieuwe bezoekers zijn heel erg leuk, maar je moet er natuurlijk wel wat voor doen. Daarom zorg ik ervoor dat ik ook bij andere mensen reacties achterlaat en soms kom ik daardoor weer nieuwe blogs tegen. Meestal komen die mensen dan ook wel bij jou kijken. En op het forum van girlscene plaats ik mijn outfits, daardoor komen er denk ik ook nieuwe mensen op mijn blog.

28 opmerkingen:

  1. leuk!! ik vind je outfits altijd supergaaf, en je blog ook! good luck!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen! (: haha, imonline, lang geleden! toen volgde ik je site ook al en was ik stiekem een beetje jaloers op je prachtige layouts, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke vragen, zo leer je jou elke keer weer een beetje beter kennen!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke antwoorden, ik volg je pas een tijdje dus nu weet ik meer over jou. 4 jaar bij een ijssalon, dat is echt lang!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke vragen en ook leuk geantwoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te lezen! 4 jaar bij eens ijssalon werken is inderdaad echt lang, jammer dat ze failliet zijn gegaan. Lie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oeeeh leeeuk :D! ik ga ook zo'n post doen binnen kort!!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihi super leuk, ik zou het ook leuk vinden om een keer met jou te meeten! :) XX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah wat lief dat je mij een keer wilt ontmoeten, wil jou ook heel graag een keer zien Denise! Haha ik weet nu echt al bijna alles van je. Liefs xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk om te lezen! Ik zou jou ook wel willen ontmoeten :D
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om te lezen. Vooral waarom je begonnen bent met bloggen en hoe je aan je naam bent gekomen en zo :) Ik vind het altijd leuk om dit van andere mensen te weten, om ze een beetje beter te leren kennen.
    Ik plaats ook leuke reacties op andere blogs en surf naar leuke blogs zodat bloggers mijn eigen blog ook bezoeken, persoonlijk vind ik dat heel erg leuk om te doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. In een ijssalon werken lijkt me echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke vragen allemaal! Grappig dat je niet in de bloggerscene wil, snap ik opzich ook wel. Hard werken lijkt me! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke post!
    Ik volg je nu via GFC & bloglovin, ik zou het leuk vinden als je me terug volgd!
    Liefs, Natasha

    natasha-dailyfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke Q&A!

    Ik hou een give away waarbij je een groot beautypakket kunt winnen!
    Daarin zit o.a. mascara, lipsticks, maskers, scrubs, bodycreams en meer!
    Ik zou het daarom ook leuk vinden als je meedoet met mijn give away!

    Liefs, Charlie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke vragen & antwoorden, het lijkt me echt heel erg leuk om in een ijssalon te werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk geschreven!
    Dat girlscene forum.. das best een goed idee haha!


    xoxo
    2NDtheytalk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk om te lezen, je mooiste fotografieplek is ook echt heel gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Portobello road is één van mijn favoriete plaatsen in Londen, echt zo geweldig al die leuke winkeltjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Great Outfit! I love your shirt with the tiger and it looks great with these shorts and shoes! WOW!

    Hope you visit me on my Blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.