dinsdag 28 februari 2012

Kopenhagen en Roskilde

Hej! Op dit moment sta ik in een winkel in Roskilde. Gisteren zijn we naar Kopenhagen geweest om te winkelen. Helaas was het nogal koud en viel er natte sneeuw. Maar het was wel heel leuk! Ik heb een hele leuke tas gekocht, nog een klein schoudertasje, schoenen, slippertjes en een t-shirtje. We hebben ook nog ergens warme chocolademelk gedronken en 's avonds een lekker broodje Döner. Vandaag zijn we in Roskilde en hebben we een heerlijke zonnetje en 8 graden. We gaan nu weer verder de stad bekijken! Liefs.

23 opmerkingen:

  1. Klinkt veel! Nog veel plezier nog :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi wat leuk een kleine update!
    veel plezier nog he.
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aw wat leuk! Ik ben benieuwd naar je aankopen hihi veel plezier verder! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf dat je in Denemarken zit zeg! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel plezier, ben benieuwd naar de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben benieuwd naar wat je allemaal hebt gekocht :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben benieuwd naar je aankopen. Heel veel plezier daar nog!

    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je je amuseert!
    Nog veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Have fun! Klinkt allemaal al goed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat leuk dat je in Denemarken bent, ben benieuwd naar je aankopen en have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk! Roskilde is zoooo'n super schattig plaatsje, vind ik. Deze zomer was ik daar ook! Nog veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh ik ben echt jaloers op je! Nog veel plezier daar, ben benieuwd naar al je foto's als je terug bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk om te shoppen in kopenhagen!
    Nog veel plezier !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Very nice post. I just stumbled upon your blog and wanted
    to say that I've really enjoyed surfing around your blog posts. After all I will be subscribing to your feed and I hope you write again soon!

    Also visit my site ... prijs autorijles

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.