donderdag 5 april 2012

Thumbs down

Daar gaan we weer. Ik ben vandaag voor de tweede keer gezakt voor mijn rij-examen. IK BAAL. Want.. ik voelde me juist bijna niet zenuwachtig. Ik had ook het gevoel dat het wel aardig goed ging. Echt net voordat mijn rij-examen voorbij was, had ik nog wel een ingreep. Telkens is er wel weer iets wat niet goed gaat. En drie keer is scheepsrecht? Ik weet het niet hoor, ik hóóp het, maar ik ben nergens meer zeker van. Ik leg me er nu bij neer en probeer er niet te lang bij stil te staan. Er komen namelijk hele leuke dagen aan. Mijn vader wordt morgen 50 en geeft een feest in een heel leuk café! En zelf ben ik tweede paasdag jarig. Thumbs down, thumbs up?

Rochelle - Chasing fire (luister)

28 opmerkingen:

  1. Ah wat naar zeg :(. Maar inderdaad drie keer is scheepsrecht, volgende keer gaat het vast wel goed! Heel veel plezier in ieder geval dit weekend! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! Die aardbeien zien er lekker uit! Wat stom dat je bent gezak, ik hoop ook dat drie keer voor je scheepsrecht is! :D Veel plezier met het feest van je vader en alvast gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah balen! Hopelijk haal je het volgende keer wel :) lukt je vast wel! & Alvast gefeliciteerd met je vader! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. thumbs up for sure :) you're gonna make it the thirth time

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Na regen komt zonneschijn zou ik zeggen!
    En ik hoop hárd voor je dat de derde keer scheepsrecht is!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje, wat balen! Heeft je instructeur wel verteld wat je precies steeds fout doet? Want misschien bij de 3e keer doe je dat veel beter! Maar inderdaad probeer er niet te veel bij stil te staan en geniet van je papa's verjaardag en je eigen verjaardag! Have fun Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah balen, een beetje een schrale troost is dat heel veel mensen zakken ( ook na de tweede keer ) Hoeveel rijlessen had je gehad? Volgende keer beter. Alvast gefeliciteerd met je vader en veel plezier morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah wat jammer zeg, maar je haalt het vast wel! Geen zorgen :) Mooie foto's, en alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je vader! En jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beschuit met aardbeien, heerlijk! Jammer van je rij-examen, de volgende keer slaag je vast en zeker :)

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. aww wat een heerlijke lente foto's!
    Wat sneu van je rij examen :(
    Mijn vader was er 7x voor gezakt > < echt heel lullig.
    Alvast gefeliciteerd met jezelf en je vader! :D
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nohh jammer dat je t niet hebt gehaald :(
    Ik heb het ook niet gehaald in 2x. Bij de derde keer wel! Ik dacht dat ik het niet zou halen, want ik kreeg dezelfde examinator als de eerste keer. Maar hij was in een goede bui gelukkig!

    Ik zou goed kijken naar wat er fout ging en dat oefenen in een paar lessen voordat je nog een keer voor je examen gaat! :3

    Veel plezier morgen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  12. aah wat jammer! Ik hoop voor je dat 3 keer scheepsrecht is, vast wel!
    omg, beschuit met aarbeien! :D

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat jammer! Ik hoop inderdaad dat drie keer scheepsrecht is! Fijn weekend!

    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ah wat jammer! 3 x is scheepsrecht, was bij mijn broer ook! haha. mooie foto's, en fijn weekend. x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat vervelend! Ik hoop echt dat het de derde keer goed gaat! Veel plezier met het feest en je verjaardag! Xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie foto's
    en geniet van de volgende dagen, je verdient het!
    En blijf vertrouwen hebben in jezelf, ooit lukt het!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is echt heel erg balen. Wat vervelend meid. Hopelijk gaat het de derde keer goed.
    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat jammer, de volgende keer gaat het vast goed. Wel hele leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat vervelend dat je hem alweer gezakt bent, hopelijk slaag je de volgende keer! En alvast gefeliciteerd met je vader :)
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Aaah, ik snap dat je baalt, maar de volgende keer ga je slagen! Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je vader :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Balen dat je gezakt bent, veel plezier dit weekend en de volgende keer slaag je vast wel !

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ah shit hee dat vind ik echt vervelend voor je. De derde keer gaat het goed, dat weet ik zeker! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat jammer zeg, maar wat je al zei: driemaal is scheepsrecht! En wat een leuke foto's ook, die beschuitjes met aardbei maken me spontaan hongerig haha X

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Balen ;( Maar het zijn wel heerlijke foto's.
    x Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jammer dat je gezakt bent, ik weet hoe je je voelt, ik ben nog veeeel vaker gezakt en uiteindelijk zelfs gestopt met rijlessen (a)
    Het kan altijd erger dus :) Het komt helemaal goed de volgende keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jammer dat je niet geslaagd bent, volgende keer beter! Veel plezier aankomende dagen, en mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.