woensdag 2 mei 2012

The way you work it, is picture perfect

Zijn jullie ook lekker van jullie vakantie aan het genieten? Ik heb eigenlijk een week vakantie, een zelfstudieweek en een herkansingsweek achter elkaar. Maar volgende week moet ik echt hard aan de bak. Maar nu nog even niet! Ik ben vanochtend naar het dorp en de kringloop gegaan. Ik heb een mascara gekocht en bij de kringloop een stripboek voor 10 cent en een blouseje voor 2 euro, haha. Ik ga straks mijn tweede brief voor Nicole maken. Dit is trouwens wat ik vandaag aanheb. Het blouseje is nieuw en kocht ik in Berlijn.

B.o.B - Back it up for Bobby (luister)

37 opmerkingen:

  1. Zo'n leuke blouse! Staat je erg mooi. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's!
    & ja ik ben nu ook al aan het leren voor volgende week,
    maar ondertussen goed genieten van de rust! haha

    xoxo 2NDtheytalk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit! Ik ben vanochtend toevallig ook naar de kringloop geweest :). Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw leuke outfit! Mooie ketting ook !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk blousje denise! Staat je erg mooi. Ik vind het nog steeds jammer dat wij geen leuke kringloop in de buurt hebben..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk blouseje! Ik vind je ketting ook echt prachtig. Is die toevallig van de H&M?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke combinatie, dat blouseje met die ketting :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief blouseje, ook erg leuk met de ketting!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw mooie blouse! wat kijk je intelligent op de tweede foto haha
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke outfit!
    Die kleur op je lippen staat heel goed bij je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het blousje is echt onwijs gaaf! Het staat je ook super! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die ketting is zo leuk gecombineerd!
    + veel plezier tijdens je vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuke blousje! En ik werk bij de blokker;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke combinatie. Vooral het shirtje.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauw! wat een prachtige ketting! mag ik vragen waar die vandaan komt? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha, maakt niet uit hoor! Dan doe ik het gewoon nog een keertje :)
    Wauw hele mooie outfit! En die ketting, prachtig!
    Als ik binnenkort nog naar de h&m ga zal ik er zeker even naar kijken!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die roze kleur staat je echt heel goed! En ik ben jaloers op jouw schoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wauw geweldige outfit!
    die blouse is prachtigxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. die blouse en ketting zijn echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. superleeuk outfit. ik wil ook graag z'n ketting :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele mooie blouse! Je ketting is ook super. XX Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  22. dat blousje gaat perfect samen met je ketting! LOVE!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie outfit! Vooral de blouse en ketting vind ik erg mooi. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hele leuke outfit en de ketting is echt geweldig!!

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. die blouse heb ik ook, erg leuk !
    je ziet er GEWELDIG uit !

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.