vrijdag 17 augustus 2012

Flowerbomb

Ik ben zo blij dat het lekker weer is! Zondag ga ik lekker naar het strand met vrienden. Gisteren kwam Lisa om haar foto's uit Bali te laten zien en ik die van mij aan haar. Ik moet deze week veel avonden werken. Op zich is dat wel lekker, want dan kan ik overdag gewoon leuke dingen doen. Vanochtend heb ik weer eens gesport (na drie weken) en verder lig ik wat te zonnen op het dak. Ik zou willen dat ik mijn bruine kleurtje altijd kon houden..

Ik heb ontzettend veel foto's gemaakt in Italië en een daar zitten ook veel bloemenfoto's tussen. Ik word vrolijk als ik ernaar kijk.

David Guetta Feat. Sia - She Wolf (Falling To Pieces) (Radio Edit) (luister)

27 opmerkingen:

  1. Heerlijk inderdaad dit weer!! Goede afsluiter van mijn vakantie. Mooie foto's heb je weer gemaakt x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's! Vooral die eerste vind ik gaaf, omdat dat die roze bloemen zo mooi afsteken tegen die turquoise muur. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw ssuuuper mooi ! vooral die een na laatse met dat lavendel dr achter! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn erg mooie foto's die je hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, supermooie foto's Denise! Echt prachtige en heldere kleuren! Volgens mij heb ik het al vaker gevraagd en ik weet niet of je er al op had geantwoord, maar welke camera gebruik je nu? :) Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie en vrolijke foto's! De vakantie zo eindigen met dit weer is inderdaad heerlijk. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je hebt echt super mooie foto's gemaakt.
    Lekker dat je zondag naar het strand gaat, word super weer! :)
    veel plezier!
    Liefs Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zondag wordt het inderdaad heerljk weer. Groot gelijk dat je dan lekker naar het strand gaat! En je foto's zijn super mooi. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bloemen zijn zo fotogeniek hihi!
    Heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hou van dit weer! Mooie foto's heb je gemaakt, ik vind bloemen altijd mooi om te fotograferen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, prachtige foto's!
    Die eerste vind ik ook heel mooi, omdat de kleuren zo afsteken :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw supermooie foto's!
    supermooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hele mooie fotos!
    veel plezier zondag op het strand, ik ga morgen ook! haha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, je bent echt een geweldige fotografe.
    Hoe mooi bloemen wel niet kunnen zijn (op foto's) <3

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hii ! Ik ben ook naar Italië geweest. Ik ben eerst naar Milaan geweest dan naar Toscane & dan nog twee dagjes naar Firenze. Naar waar ben jij geweest ? Want je hebt ook echt prachtige foto's ! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben vlakbij Rimini geweest, aan de kust :). Dankjewel ;).

      Verwijderen
  16. Deze kunnen zo op een ansichtkaart, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. WAUW. Meer kan ik bijna niet zeggen, je hebt een talent voor foto's maken! Ze zijn je zo mooi gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben ook gek op bloemen fotograferen.. Geniet van het zonnen!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.