zondag 28 oktober 2012

De laatste vakantiedag

En toen was de vakantie alweer voorbij! Jee, het is echt weer te snel gegaan. Helaas moest ik vandaag echt eventjes iets aan school doen, omdat ik morgen iets moet inleveren op school. Afgelopen vrijdagavond sprak ik nog met Lisa af en volgende week zondag ga ik met haar mee naar Groningen. Super gezellig. Verder moest ik gisteren werken. Mijn zusje en ik hebben ook een stuk of drie keer 's avonds gewandeld en gisteren besloten we om onze moeder te verrassen met een mooie bos bloemen.

Op de foto's zie je brieven van en voor Nicole en Janine. Ik heb besloten om te stoppen met brieven schrijven. Ik heb er echt plezier in gehad, maar de laatste tijd had ik dat niet meer zo. Ik vind het nog steeds geweldig om brieven op andere blogs te zien en het ontvangen en lezen ervan is ook super. Ik krijg nog één laatste brief van Janine. Wie weet begint het ooit weer te kriebelen..

Van Nicole
Voor Nicole
Van Janine
Voor Janine

32 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een mooie brieven alweer! Ik ben benieuwd hoe de postbodes hierop reageren, zo vaak zullen ze wel niet zulke mooie enveloppen tegenkomen? :) En balen dat het je laatste vakantiedag is vandaag, ik heb er inmiddels alweer een week school opzitten! Nou ja, om het positief te bekijken: je hebt wel een uurtje langer vakantie door de wintertijd! Liefs! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat denk ik ook altijd; wat zal de postbode denken ? (: Je brieven zijn inderdaad prachtig !

      Verwijderen
  2. ontzettend leuk zeg, heel inspirerend :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toen ik nog op school zat vond ik ook altijd dat de vakantie dagen zo snel voorbij gingen :(
    En wat een mooie brieven zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je die enveloppen mooi gemaakt zeg. Ik hou de buitenkant altijd redelijk simpel anders verdwijnt de helft van de dingen die ik opstuur naar Korea gewoon. T.T

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha ik was al helemaal vergeten hoe de brief eruit zag die ik had gestuurd! Je brief was heel leuk!
    Geniet nog van je laatste dagje vakantie (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je schrijft met andere bloggers, succes met school weer!

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super tof dat je met andere bloggers schrijft :D! Word het iets persoonlijker!

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt heel erg leuk al die brieven, maar waar laat je al die brieven en dingen die je krijgt, doe je dat in een speciale bak?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Elke brief die ik krijg doe ik in een apart hoesje en die hoesjes zitten in een map.

      Verwijderen
  9. Leuke foto's. Jammer dat je stopt met schrijven. XX nog een fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jammer dat je gaat stoppen! Want je verstuurd echt mooie dingen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nice post! Your blog is so cool!

    http://www.martasfashiondiary.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jammer dat je gaat stoppen, het ziet er namelijk echt geweldig leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke brieven! Ik heb inmiddels ook alweer een week school opzitten... maar gelukkig is de Kerstvakantie alweer snel hihi! :D
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeeeej, ik kreeg je brief gisteren binnen! Thanks a lot :) Ik vind het wel super jammer dat je stopt met brieven schrijven, vond jouw brieven altijd één van de leukste. Maar wie weet als je (ooit nog) tijd krijgt, laat het maar weten.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. great stuff
    xx the cookies
    samecookiesdifferent.blogspot.com
    share the feeling
    visit <3

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw! Wat een werk zit daar achter !! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jaa, de vakantie is zó snel gegaan. Geef mij nog maar een weekje. En wat betreft het postcrossing, ik heb er ook last van. Het komt en gaat:) Je bent er wel goed in, het ziet er echt leuk uit Denise! xxliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. de brieven zien er eg vintage-achtig uit! Jammer dat je stopt! XO
    www.tw-of.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldige brieven!
    Wat jammer dat je vakantie over is!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik blijf deze projecten echt gaaf vinden,
    jullie maken er echt mooie kunstwerken van!
    De foto's met je zusje in de vorige post zijn trouwens erg mooi geworden,
    en zoals je waarschijnlijk al vaak te horen krijgt, maar wat lijkt ze op jou zeg!
    Superleuk dat jullie samen echt op pad gaan om foto's te maken!
    En de vakantie, pff ja haha time flies when you're having fun he!
    Balen dat het altijd zo snel gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ohh, wat hou ik van zulke vintage brieven. ik kan echt uren naar zulke dingen kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoe kom je aan die vintage achtige enveloppen? Zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je die op de eerste foto bedoelt? Die heb ik dus gekregen en niet zelf verstuurd! Dus dat weet ik niet.

      Verwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.