vrijdag 29 maart 2013

Food, drinks and talks

Zijn jullie ook vrij vandaag? Ik wel en ik voer niet zoveel bijzonders uit. Vanochtend heel eventjes iets aan een verslag gedaan en net creatief bezig geweest in mijn notebook! Een healthy/fit-collage. Hoe kan het ook anders.

Gisteren had ik een ontzettend gezellig avond. Ik ging met twee vrienden - Giedo en Else - eten en een gezellig avondje hebben. We deden eerst boodschappen. Het koken liet ik maar aan hen over, want daar ben ik geen ster in. We aten tsatsiki met frietjes uit de oven, een lekkere salade en souvlaki (kipspiesjes met ui en paprika). En het was heerlijk! Het toetje mocht ook niet ontbreken: kwark met slagroom, bosbessen, aardbeien en ananas. Je kunt je voorstellen dat ik goed vol zat hierna, hehe. Hierna zijn we nog naar de Rede gegaan om drankjes te doen en gezellig te kletsen. Echt een hele leuke avond!

Voor vandaag heb ik geen plannen meer. Ik moet alleen nog mijn fiets ophalen bij Else, omdat ik gisteren niet in de kou naar huis wilde fietsen. Nu kan ik hem alsnog - in de kou - gaan ophalen. Fijn!

Quintino & Alvaro - World in our hands (original mix) (luister)

23 opmerkingen:

  1. Wat gaaf gedaan in je notebook! Inspirerende/motiverende collage!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik ben vandaag ook vrij, héérlijk, lekker luieren inderdaad! Het diner van gisteren klinkt inderdaad lekker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne collage! :) En klonk als een erg gezellig avondje gister, liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke collage! I love sport! Ik had geen vrij vandaag... en de dag duurde voor mij gevoel echt al veel te lang! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helaas geen vrije dag voor mij, zondag pas. Maar ach, er moet ook geld verdiend worden he :)
    Lekker nummer trouwens, die van Quintino!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt als een gezellig en heerlijk avondje! Vooral dat desert klinkt hemels! Leuke collage ook! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee, om zo'n boekje te maken!

    Liefs Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke collage! Lijkt een beetje op die fitspiration van tumblr en pinterest haha. Erg leuk.
    Ik probeer van de chocolade eitjes af te blijven, maar dat wil nog niet altijd lukken haha.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi geworden zeg!
    Leuk om te zien:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie collage; heel overzichtelijk en kleurrijk! En inspirerend, uiteraard.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk gedaan :) mijn notebook ligt te verstoffen in mijn kast haha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk artikel! Volgens mij moet ik ook eens beginnen met inspiratie plaatjes, want na een paar dagen haak ik altijd af! Haha.

    Liefs,
    Vienna

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Creatief! Heel inspirerend daarbij. Het ziet er zó leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke notebook! En wat leuk dat jullie samen gingen eten/koken! xxliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Aww, je bent zo heerlijk creatief! Het is elke dag weer een feestje om op jouw blog te kijken! ♥ :)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit zou ik ook moeten doen, zo'n goede motivatie! En het ziet er heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.