vrijdag 11 juli 2014

Arrivederci Olanda, ciao Italia ♥

't Is zover! Vandaag rijden we echt weg. I'm excited! Niet zo gek ook denk ik.. wat is er beter dan op vakantie gaan? Zoals je vast al hebt gelezen gaan we dit jaar voor het eerst naar Toscane. Het is wel voor de vijfde keer op rij dat we naar Italië gaan. En dat is heerlijk. Ik ben ontzettend benieuwd, Toscane moet erg mooi zijn! Het lijkt me geweldig om steden te zien als Pisa, Siena en Florence (Firenze). Voor de eerste keer heeft mijn vader géén camping geboekt. Er zijn wel wat opties, maar we gaan ter plekke kijken op welke camping we willen staan. Dat komt vast wel goed!

Ik heb m'n camera bij me en wil net zulke mooie foto's maken als ik vorig jaar gedaan heb! En ik wil net zo veel pizza en ijs eten als ik vorig jaar gedaan heb! Nee, wacht.. misschien iets minder. Never mind. En zon, zon, zon. Wat heb ik zin in jou! Wat ga ik van jou genieten. Met af en toe een verfrissend duikje. Zweeds puzzeltje, stukje fruit, zakje chips. En stiekem nog hopen op wat leuke uitgaansgelegenheden in de buurt. Nou, ik maak er wel wat van.

Ik ben 19 dagen weg en ik blog niet. Wat ik wél ga proberen, is mijn Instagram bijhouden. Echt, daar ga ik mijn best voor doen. Dus hoppa, als je een beetje bij wilt houden wat ik zoal uitvoer en hoe snel mijn tan verschijnt, volg me @denisekoopmans.

17 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier! Geniet ervan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier in Italië! Geniet ervan;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel plezier op vakantie! En ik ben nu al benieuwd naar je Instagram foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne vakantie!! Groet Edwin! foto-edwin.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben nu al benieuwd naar je foto's! die van vorig jaar waren prachtig! have fun on vacation! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je foto's van vorig jaar zijn inderdaad prachtig! Heel veel plezier, geniet ervan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel plezier en een fijne vakantie! Ik vertrek maandag naar Italië <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heeeeerlijk dat je naar Italië gaat, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk. Geniet er lekker van :)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk joh, even weg en niet bloggen. Ik ben nu net terug uit zeeland voor een weekje, we hadden echt super mooi weer gehad. Ik ben zelf een paar jaar geleden in Pisa, Florance en Siena geweest. Super leuk dat je daar nu bent, ik houd je instagram account bij! :) Fijne vakantie, geniet ervan <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aan je Insta te zien heb je een hele fijne tijd. Nog heeeel veel plezier Denise! ♥

    Liefs vanuit het deprimerende Olanda,

    Saar.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.