zondag 11 januari 2015

# 057 - Instagram - week 2

En dat was alweer de eerste week van 2015! Het was een fijn, stabiel en rustig weekje. Ik heb weer lekker gewerkt en had fijne dagen met de kinderen. Ik sportte wel vier avonden en was daarna ook echt uitgeblust. Ondertussen genoot ik van Wie is de mol? en kon ik éindelijk weer een aflevering van Pretty Little Liars kijken. Op vrijdagmiddag was er nog een nieuwsjaarsbijeenkomst op school in de middenruimte. Kinderen mochten mooie wensen voorlezen op het podium en er was lekker eten en drinken. Op zaterdag had ik een rustige dag. Ik deed boodschappen met mijn moeder, in plaats van dat ik buiten outfitfoto's maakte. Die wind, hè. 's Avonds leek het er eerst op dat mijn plannen niet meer zouden doorgaan. Uiteindelijk ben ik gezellig met Giedo naar de Rede geweest! Nu zit ik in mijn onesie en kan ik weer lekker lui voor me uit staren. Misschien heb ik vanavond nog zin om even hard te lopen of een workoutje te doen, en anders beginnen we mooi op maandag. Geniet nog even van het weekend, knuffel!


Papa en Servais maakten héérlijke pompoensoep zondagochtend. ✗ Februari, 2014. ✗ Parijs, februari 2013.


Februari, 2013. ✗ Gezonde traktatie, beter dan al die chocolaatjes.. ✗ Hooked on chai tea! Ook heerlijk met wat melk.


Fontana del Moro, Rome, augustus 2014. ✗ Wensen van de kinderen. ✗ Sirmione, juli 2013.


Ik mis Italië, warmte en een TAN! ✗ OOTD. ✗ Parijs, februari 2013.


Kleine. ✗ Salad time. ✗ Na máánden weer een keer heerlijke havermoutpap.


Outfit van februari 2014. ✗ Barcelona, februari 2014.

11 opmerkingen:

  1. Lekker rustig weekje! :) Wat goed dat je zoveel hebt gesport ook! Geniet van vandaag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's, vind deze artikelen altijd erg leuk bij jou!

    Liefs, Elbrich

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Chai tea blijft echt gewoon een van m'n favoriete warme drankjes. Zo lekker! Dat vest met dat bordeauxshirtje erbij is ook leuk, lekker warm :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je throwbacks ook altijd leuk :)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze artikelen vind ik altijd zo leuk op jou blog! Jaaa, Wie is de mol, ik ben echt weer helemaal verslaafd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie foto's allemaal!
    Je bent ook echt een prachtige meid :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's, leuke armbandjes heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk artikel, ben net op je blog beland en ik vind je layout ook echt supermooi! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke foto's! Ah ik moet Pretty Little liars ook nog kijken! :)
    En wat lief, die wensen van de kinderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke foto's! Pompoensoep is zooo lekker :) Al je trhrowbacks zijn ook heel leuk. Ik vind het zelf altijd heel leuk om door oude foto's te kijken!

    XX Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.