zondag 12 april 2015

# 068 - Instagram - week 15

Afgelopen week was een heerlijke week! Ik hoefde maar twee dagen te werken, heel veel vrij dus! Op maandag was mijn vader jarig en was het tweede paasdag. We gingen naar een brocante-marktje en haalden als cadeautje vissen voor in de vijver. Op maandag ging ik ook sinds lange tijd weer eens hardlopen en daar had ik lekker spierpijn van, haha. Op dinsdag deed ik voor de tweede keer BodyPump, op woensdag GRIT en op vrijdag cardio en losse krachtonderdelen. Op donderdag was ik jarig! Ik ging met Huy naar Amsterdam en het was een heerlijke dag. We hebben heel lekker gegeten en van de zon genoten. Op vrijdag was ik lekker lui. Voor mij geen rokjesdag, maar pyjamadag :). Gisteren was het zaterdag en vierden mijn broer en ik onze verjaardagen voor onze vrienden. We gingen barbecueën. Ik denk dat het barbecueweer een 0 zou hebben gekregen van Piet, maar gelukkig werd het 's avonds nèt droog. Mijn vader kon dus de sateetjes draaien en wij hebben er binnen van gesmuld. We kletsten en deden spelletjes en zo vloog de avond voorbij. Daphne en ik zijn nog naar Vuile Was geweest, waar ik gratis kaartjes voor had gewonnen. Het was niet echt onze muzieksmaak, maar het feest zelf was wel gaaf. In ieder geval was het een super geslaagde avond en heb ik het naar mijn zin gehad. Ik heb geloof ik nog nooit zoveel Instagramfoto's in een week geplaatst, dus kijk mee!


Taart! ✗ Xx. ✗ Wraps met zalm en forel.


Soep met broodjes. ✗ Paaskonijn. ✗ Krullen.


Visjes voor papa! ✗ Januari, 2014. ✗ Thee in de klas is fijn.


Giftcard gekregen van H&M. ✗ Favo kettinkje. ✗ Krultang.


Happy 23th birthday to me. ✗ Breakie. ✗ OOTD op donderdag.


Goddelijk broodje bij Goodies. ✗ Genieten. ✗ En nog meer genieten.


Cappuccino. ✗ Amsterdam. ✗ -


Salad time. ✗ OOTD op zaterdag. ✗ OOTD.


Details. ✗ Feestje!

8 opmerkingen:

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.