maandag 8 juni 2015

Shoplog

Ik heb weer een klein shoplogje om te laten zien. Veel kleine hebbedingetjes en leuke beauty-producten die ik niet kon laten liggen. De soft matt lipbalms van de Hema zijn echt favorieten. Ik kocht eerst nummer 05. Ik vond dit zo'n fijn ding dat ik er gewoon nog een kleur bij moest hebben. Ik koos voor nummer 06. Ze blijven heel lang zitten en het matte effect vind ik persoonlijk heel mooi. Ik kocht ook twee nagellakjes van Essence. De gele kleur is heel tof, als je een paar laagjes erop doet, dekt hij heel mooi. Bij de Action kocht ik een supergoedkoop oogschaduwpalet, een lippenstift en mascara. Ook de hippie haarbandjes en madelief oorknopjes zijn van de Action. Bij Hema kocht ik nog een klein agendaatje en een nieuw notitieblok, alvast voor volgend jaar. Ik heb een hekel aan agenda's en werk er ook slecht mee. Deze is klein en heeft ringetjes, zodat ik hem open kan leggen op mijn bureau. Tot slot kocht ik nog het boek Divergent, omdat ie in de aanbieding was. Ik heb de film natuurlijk gezien, maar het boek leek me ook leuk om te hebben. Wat vind je van mijn aankopen?

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen!
    Ik vind die Hema soft Matt lipbalms echt heel fijn.
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankopen! Ik wil ook nog eens de lipsticks van HEMA uitproberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke aankoopjes allemaal! Ik ben heel erg benieuwd naar de lipbalms van HEMA!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die lipbalm moet ik ook echt snel proberen! Divergent is heel leuk om te lezen :)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaa, die lipbalms zijn fijn he! Heb zelf #2, echt prachtig. (: Hele toffe dingetjes heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke aankoopjes heb je gedaan! Gele nagellak vind ik altijd zo zomers! En die haarbandjes zijn ook heel erg tof! Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke hebbedingetjes! Ik heb ook een van de soft lip balms van de Hema, ik heb kleur 02 and I love it! Het boek van Divergent lijkt me heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die lipbalms zijn erg fijn! Ik heb er zelf ook eentje! Ook heb ik dat palette van de Action! Die werkt erg goed voor zo'n lowbudget palette! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeh Divergent! Wil die ook snel nog een keer lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke spulletjes heb je gekocht! Divergent lijkt me een goed boek, wil ik zelf ook graag lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke aankopen! Ik vind de school agenda's van HEMA tegenvallen dit jaar, maar jou mini-agenda ziet er echt cute uit! Ik ga nog eens beter kijken. :) Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die lipbalms zijn mooi! Leuke oorbelletjes, echt iets voor de zomer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke spulletjes heb je ingeslagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Allemaal leuke dingetjes. En wat zijn die oorknopjes schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuke dingen heb je gekocht! Zo'n lipbalm van de hema wil ik ook nog een keer kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk zeg. Het zal vast heel leuk staan!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.