zondag 5 juli 2015

# 080 - Instagram - week 27

Yas! Vakantie! En juist deze laatste week heeft ervoor gezorgd dat ik er écht aan toe was. Want het is echt zo, die laatste schoolweek hakte erin. Musicalavond van groep 8, het opruimen van de klas, een watergevecht houden met de kinderen en de klassen verhuizen in de school. Én dan nog die warmte. Ik was aan het eind van de week zó moe, dat ik het sporten ook maar heb laten zitten. Mijn eerste anderhalf jaar op De Sluis zitten er alweer op. Ik heb in die tijd een superfijne klas gehad en zal de kinderen missen. Ik hoop dat volgend schooljaar ook succesvol voor me wordt. Ik ben mijn vakantie op een fijne manier begonnen. Ik ging zwemmen in Zwolle met Huy. Of nou ja, zwemmen. We hebben meer lekker in 't zonnetje gelegen en wat rond gelopen en lekker mensen gekeken. 's Avonds gingen we nog pannenkoeken eten. Daarna had ik afgesproken met Giedo en Daphne. We zijn naar Amsterdam geweest. Het was zó leuk! We gingen naar de Van Dyck Bar, vlak bij het Leidse Plein. We hebben urenlang heerlijk gedanst op fijne muziek. Toen we terug naar huis gingen was het alweer licht. Om 7:08 lag ik in bed. Maar who cares? Ik heb vakantie.


Aankoopjes van de Bershka. ✗ Smoothie. ✗ Outfit van zaterdag.


OOTD op maandag. ✗ Leuke traktatie. ✗ OOTD op dinsdag.


- ✗ Vanillekwark met zure besjes uit de tuin. ✗ OOTD op woensdag.


Taart in de klas. ✗ - ✗ From where I stand.


OOTD op donderdag. ✗ Watergevecht met de kinderen. ✗ Chinees!


From where I stand. ✗ OOTD op vrijdag. ✗ 'De beste juf geeft les vanuit haar hart.'


OOTD op zaterdag. ✗ Frappuccino's. ✗ Zwemmen in Zwolle.


From where I stand. ✗ Pretty Amsterdam.

6 opmerkingen:

  1. Die outfits zijn zo leuk, jurkjes staan jou mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat was het laat geworden zeg, haha! Maar inderdaad, dat heb je verdiend na zo'n drukke periode!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh heerlijk, zo'n lang avondje stappen haha! Hopelijk heb je het geweldig gehad. Leuke diary weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welverdiende vakantie dan na zo'n lange week! Heerlijk toch! Geniet ervan! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's weer! Geniet lekker van je vakantie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke diary, en die maxi rok staat je echt heel mooi!

    Geniet van je vakantie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.